top of page
  • תמונת הסופר/תYosi Dotan

השעה 16:30


החלום

התייחסות לשעה בה מתרחשת פעולה בחלום, עשויה לצייד את החולם בכלי משמעותי להבנת מסר מורכב.

ראיתי את עצמי בחלום  עם בקבוק יין כאשר מידי פעם נשפך ממנו יין. ראיתי שאני מדברת עם גבר בשעה 16.30 ואין לנו מה להגיד אחד לשני ,אנחנו שותקים ובסוף אני שומעת שהוא סגר טלפון.

הפירוש

בחלום ארבעה רכיבים : החולם אוחז בבקבוק יין שנשפך מידי פעם , השעה 16:30 , חוסר ההידברות בין החולמת לגבר שנמצא מצדו השני של קו הטלפון, ניתוק "שיחת" הטלפון.

הפרט המעניין ביותר בחלום הוא השעה המדויקת בה מתקיימת השיחה . השעה 16:30 .

שעה זו מבטאת מסר שדרכו יהיה ניתן להבין בקלות ובדיוק את המסר המועבר בחלום כולו.

השעה 16 מדברת על קשר עם ביטוי עצמי אישי ומקורי.  1 =פעולה   6 =ביטוי עצמי. השעה 30 מבטאת את חוסר האיזון שבין התכונה המדוברת  "ביטוי עצמי" לבין היותה תכונה פעילה כאן ועכשיו.

המספר 30 יותר גדול מהמספר 16 ב14 יחידות זמן עניין שמבטא את קיומה של תכונה זו בתפיסת העתיד של החולמת ולא בהווה הפעיל היום יומי.

ההכוונה הנכונה שיכולה לנבוע ממשוואה זו היא השבת הקשר עם הביטוי העצמי האישי והמקורי לזמן הווה, לקיום ופעילות כאן ועכשיו. המסר מכוון לחדול מלתפוס מצב בו יהיה ביטוי עצמי כזה רק בעתיד.

יש בשעה זו גם רמז מכוון לסיבת השיבוש בתפיסת הזמן הנכונה בכל הקשור לביטוי העצמי האישי והמקורי. המספר 14 מדבר על קשר עם מסגרות. 1= קשר  4= מסגרות. המסגרות הן אלו שבמקום לא מאוזן מקבעות את ההתנהגות ועלולות להכניס את הביטוי העצמי למקום מוגבל שאינו משקף את אישיותו הייחודית של החולם.

השיחה עם גבר היא פרט נוסף שיכול לשפוך אור על משמעות ברורה יותר של החלום . הגבר מייצג את תכונותיה הגבריות של החולמת . תכונות הקשורות ליזמות ,מובילות ,לקיחת אחריות ושליטה .

בהמשך החלום ואחרי שנראתה השעה נראה שאין הידברות בין החולמת לצד הגברי שבה ,משמע

חוסר האיזון במקום של ביטוי עצמי גורם לשיבוש הקשר ואף לנתק  בין הצדדים ,החולמת והיכולת שלה להוביל שינוי ממקום של יזמות אחריות ומובילות.

החלום עוסק בחיבור מחודש שבין החולמת לצד הגברי שבה ,החלום מראה כיצד מצב לא מאוזן בקשר של החולמת עם יכולת הביטוי האישית והמקורית שלה, מביא לשיבוש ואף לניתוק בקשר שבינה לבין הצד הגברי שלה.

הבאת הקשר של החולמת עם הביטוי העצמי האישי והמקורי שלה לפועל בזמן הווה וההיפטרות מתפיסה כאילו עניין זה ראוי להגשמה רק בעתיד . יכול להוביל להתחברות מחודשת של החולמת עם הצד הגברי שבה וליזמה חדשה שתיצור מציאות של הגשמה עצמית החלום מעודד את החולמת להתבונן בעניין זה שמתרחש בה ולבחור כיצד לנהוג בעניין.

57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page